Openow™ er den intelligente mobil løsning til adgangskontrol

Udskift nøgler og adgangskort med din mobil, som du kan bruge til at åbne dørene i din virksomhed med.

Det er lettere end du tror at gøre din mobil klar til at være dit adgangskort med SMARTair Openow. Alt, hvad du har brug for er din mobil og Openow™-appen. Så kan du nemt og enkelt låse enhver dør op.

Openow imødekommer alles behov

Send virtuelle adgangskort til en hvilken som helst smartphone og åbne døre sikkert med SMARTair®Openow appen.

Direktør

Giv omverdenen det bedste indtryk af din virksomhed med denne hurtige og sikre måde at adminstrere adgangsrettigheder på.

Medarbejder

Nyd friheden ved at bruge din mobil som adgangskort, og glem alt om at lede efter en opdateringslæser eller sikkerhedsansvarlig.

For brugerne er det let at drage fordel af denne nye mobile adgangsløsning. Bare download appen og modtag dit virtuelle adgangskort, uanset hvor du er. Openow appen giver dig mulighed for at have så mange virtuelle adgangskort på din mobil, som du har brug. Det betyder ikke noget, hvor du skal hen i løbet af dagen. Virtuelle adgangskort er specielt designet til personer, der arbejder flere forskellige steder.

Sikkerhedsansvarlig

Hurtigt og effektiv administration af adgangsrettigheder. Send virtuelle adgangskort, ændre adgangsrettigheder på farten og modtag dørhændelser i realtid ved hjælp af SMARTair TS1000-software. Du kan i din virksomhed udskifte smartcards, tags, nøgler og andre fysiske adgangsgivende enheder med mobilen, der kan bruges som virtuel nøgle til at åbne dørene med.

Du kan nemt give brugerne adgang til de områder, de har behov for, da adgangsrettighederne kan sendes direkte til brugere overalt i verden via Openow-appen. For at øge sikkerheden kan brugere beskytte deres Openow-app med en pinkode. Det er desuden muligt at gemme nøgler til flere områder i appen.

Derudover kan den sikkerhedsansvarlige opdatere adgangsrettigheder og se når en bruger har åbnet en dør med et virtuelt adgangskort. Advarsler kan indstilles, så der sendes informationer om begivenheder som f.eks. lavt batteriniveau, eller hvis en bruger er nægtet adgang til en dør.

En smart og nem løsning for enhver virksomhed

Er der ofte lang ventetid i receptionen for at give adgang til besøgende, håndværkere, personale...

Løsningen til disse problemer på hospitaler, universiteter, museer, kontorer, og multinationale virksomheder er Openow fra SMARTair. Openow er den perfekte løsning til virksomheder med mange besøgende kunder, gæster og leverandører. Den er særdeles velegnet til virksomheder, hvor udefrakommende ofte skal have adgang til specifikke områder og medarbejderne regelmæssigt rejser mellem virksomhedens lokationer. 

Vores Openow-mobilløsning er velegnet til både nye og eksisterende SMARTair-løsninger.

SMARTair Openow er kompatibel med SMARTair Update on Card og SMARTair Wireless Online.