Traka21

/global/scaled/5760x2506x0x1335x1000x435/Local-assaabloyopeningsolutionsDK-Produkter-noegle-og-vaerdiskabe-Traka21-noegleskab.jpg

Nøgleadministration designet til fremtiden

Traka21 er et enkelt, brugervenligt og omkostningseffektivt system til håndtering af nøgleadministration som hjælper med at logge hændelser, og holde styr på hver eneste nøgle.

Traka21 er et avanceret, uafhængigt system til nøgleadministration, som kombinerer innovativ RFID-teknologi og robust konstruktion. Traka21 giver små og mellemstore virksomheder styring af op til 21 nøgler eller nøglesæt i en enkelt enhed.

  • Enkeltstående plug-and-play løsning med avanceret RFID-teknologi
  • Betjening via touch-screen
  • PIN-kode skal indtastes for at frigive nøgler som er placeret individuelt – låst og på plads
  • Enkelt at konfigurere gennem installationsvejledningen
  • Det er ikke nødvendigt at tilslutte Traka21 til netværk eller pc
  • 230V strømtilførsel med mulighed for batteri-backup

Specifikationer

  • Flersproglig funktionalitet
  • Skærmbasseret log og rapportering eller eksport via usb-port
  • 21 robuste iFobs med sikkerhedsforsegling
  • 21 positioner til placering af nøgler med LED lys
  • Robust kabinet i stål
  • Manuel overstyring eller åbning ved nødstilfælde
  • Lydalarm

Sikkerheden øges

Når nøglerne kun kan frigives af de personer der har rettigheder til dem, så øges sikkerheden for at der ikke sker fejl eller ulykker. Det er fx ikke muligt at få fat i nøglerne til lastbilen eller trucken, hvis man ikke har rettigheder (kørekort) til dem. Det kan også være it-afdelingen eller opbevaring af farlige stoffer man ønsker at begrænse adgangen til. Traka21 kan nemt øge sikkerheden markant.

Hvordan fungerer Traka21

Traka21 fungerer ved hjælp af en iFob, som placeres i nøgleskabet, og som kun frigives til de personer der har adgang til de pågældende nøgler.

Brugerne logger ind via touch-skærmen, hvor de taster en personlig pinkode, hvorefter skabet kan åbnes. De nøgler brugeren har adgang til er markeret med grønt lys omkring iFob’en – de nøgler der er spærret er markeret med rødt lys, og de nøgler der er udlånt er markeret med orange.

Når nøglerne med iFob’en i nøgleringen er udlånt, logges hændelserne i skabet, så man altid kan gå tilbage og se, hvem som har nøglen(erne). Det giver et helt unikt overblik og gør nøgleadministration nemt og enkelt.