Reklamationer skal registreres online

Er du forhandler og ønsker at reklamere over en vare købt hos ASSA ABLOY Opening Solutions Denmark, skal du oprette din reklamation online.

Opret din reklamation online her.

Private henvises til at reklamere, der hvor varen er købt.

Vejledning i online registrering af reklamation

For at kunne registrere en reklamation skal du først oprette en bruger. Se her, hvordan du gør.:

Har du spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte kundeservice på tlf. 7010 0061.

Første gang du logger ind

Når du logger ind første gang, skal du først oprette en bruger (konto). Du skal trykke på "create account." Her vil du blive bedt om at indtaste dit kundenummer, og du skal vælge ASSA ABLOY Opening Solutions DK som supplier.

Dit brugernavn vil altid være din mailadresse. Når din bruger er oprettet, er du klar til at logge ind i det nye reklamationssystem.

Dit kodeord til reklamationssystemet skal bestå af minimum 6 karakterer og indeholde både bogstaver og tal. Samtidig skal kodeordet altid starte med et stort bogstav.

Kun én bruger pr. virksomhed

Vi opfordrer til, at der kun oprettes én bruger (konto) pr. virksomhed. Dette er den bedste løsning, da man ikke kan se andre brugeres reklamationer.