Key Account Manager – Digital adgangskontrol - ASSA ABLOY Opening Solutions Denmark A/S i Ballerup

-      Motiveres du af det rådgivende salg og har du fokus på løsningers værdi?

-      Kan du arbejde på tværs i såvel egen organisation som hos vores eksterne partnere?

-      Har du teknisk indsigt og interesse i den digitale udvikling?

-      Er du ambitiøs, tillidsvækkende og troværdig – og forventer du det samme af din fremtidige arbejdsplads?

 ….. så er du måske vores nye kollega?

 Virksomheden: 

Historien om ASSA ABLOY Opening Solutions i Danmark starter helt tilbage i 1930 med låsevirksomheden Ruko A/S. I dag er vi udelukkende en salgsorganisation i Danmark med et stærkt bagland i ASSA ABLOY-gruppen.

Vi sælger mekaniske, elektromekaniske og elektroniske adgangsløsninger – og vores kunder er både B2B og B2C. Vores ca. 100 medarbejdere holder til på vores nye hovedkontor i Ballerup. ​

Jobbet:

Der er fuld fart på udviklingen inden for adgangskontrol. Som en markedsledende virksomhed inden for sikringsbranchen har vi hos ASSA AABLOY Opening Solutions Denmark A/S store vækstambitioner - og fokus på til stadighed at udbygge vores markedsandel indenfor digital adgangskontrol.  

Derfor søger vi nu endnu en konsulent til vores team bestående af 6 konsulenter og en teamleder.

Du kommer til at varetage salg og rådgivning til og med vores dygtige forhandlernetværk af låsesmede samt alarm- og elinstallatører.

Du forventes at dække region Hovedstaden samt dele af øvrige Sjælland med udgangspunkt i egen bolig eller vores nye lækre kontorer i Ballerup. Du skal dog være forberedt på enkelte møder, udstillinger og arrangementer i hele landet.

Dine opgaver vil blandt andet omfatte:

  • Opbygge og vedligeholde vores forhandlernet til vores suveræne og brede produktprogram inden for adgangskontrol
  • Opsøgende salg og direkte bearbejdning af bygherre og evt. entreprenører
  • Opsøge og bearbejde slutkunder
  • Udbudsbearbejdning i tæt samarbejde med vores øvrige interne afdelinger samt eksterne forhandlere/partnere
  • I samarbejde med vores forhandlere rådgive kunder og udarbejde kundespecifikke tilbud
  • Afholdelse af diverse produktkurser for dine kunder
  • Deltagelse i afdelingens samlede aktiviteter, møder og kundearrangementer
  • Registrering af kundebesøg mv. i CRM-system

Kvalifikationer:

  • Salgsbaggrund og stor erfaring med at gennemføre et dynamisk og struktureret salg
  • Teknisk velfunderet med god indsigt og forståelse
  • Proaktiv med et stort drive og vindermentalitet
  • Du har kendskab til sikrings- eller byggebranchen
  • Du er fortrolig med MS-office-pakken og CRM
  • Har kørekort til personbil samt ren straffeattest
  • Kan tale og skrive engelsk, da det er koncernsprog

Personlige egenskaber:

Vi forventer at du er: 

  • Målrettet og kan holde hovedet koldt
  • En teamplayer, der ser fordelene i at arbejde på tværs i hele organisationen
  • God til at udvise gensidig tillid og respekt
  • Udadvendt og følger naturligt op på dine opgaver
  • Modstandsdygtig med en god gennemslagskraft
  • Tålmodig og har en humoristisk tilgang
  • Vant til at have kunden i centrum med en serviceminded forståelse

Vi tilbyder dig:

  • Et spændende job med mulighed for at arbejde med nogle af branchens bedste produkter i en brancheledende virksomhed
  • Et team af gode kolleger med en direkte omgangstone, hvor humoren er i højsædet
  • Gode løn og pensionsvilkår, firmabil, sundhedsforsikring og andre personalegoder

Kan det være dig? Så glæder vi os til at høre fra dig. Sidste frist for ansøgning er den 4.12.2020. Send din ansøgning og CV snarest her:  

Hvis du har nogle spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at rette henvendelse til enten Teamleder Kristian Stuhr tlf. 3037 3457 eller HR-Manager Susanne Højbjerg tlf. 4064 2577.