Quality Manager – ASSA ABLOY Opening Solutions

-  Har du en helt speciel kompetence inden for kvalitet, processer og metoder?
-  Kan du lede og gå foran både på strategisk og operationelt niveau?
-  Er du en teknisk nørd og stærk analytisk?
….. så er du måske lige den, vi søger?

Virksomheden: 

Historien om ASSA ABLOY Opening Solutions i Danmark starter helt tilbage i 1930. Her etablerede den visionære låsesmed Rudolf Koreska firmaet Ruko. I 1951 bliver Ruko købt af det svenske ASSA, som i 1994 fusionerer med finske ABLOY. 1. november 2018 skiftede Ruko A/S navn til ASSA ABLOY Opening Solutions Denmark A/S. 

Hos ASSA ABLOY Opening Solutions Denmark sælger vi mekaniske, elektromekaniske og elektroniske adgangsløsninger samt tilbehør, der balancerer form og funktion.​

Vores kunder er både B2B og B2C.​ Vi er i dag ca. 100 medarbejdere, der holder til på vores kontor i Herlev. I foråret 2020 flytter vi til nye lokaler i Ballerup.​​

Stillingen:

Vi søger en Quality Manager til en nyoprettet afdeling på i alt 3 personer. Vi har en vision om at skabe en fælles kvalitetsstrategi indenfor Skandinavien, og til dette har vi brug for en erfaren person, som sammen med afdelingen kan være med til at implementere strategien.

Vi ønsker at få besat stillingen med en kollega, der har værktøjerne og erfaringen til udarbejdelse af dokumentation, processer samt i samarbejde med den skandinaviske kvalitetsorganisation sikre en endnu større kundetilfredshed blandt vore mange kunder.

Du kommer til at lede et team med i alt 3 personer. Teamet skal servicere både indgående opgaver, kald fra kunder samt indgå i interne relationer.Det er essentielt, at du udover at drive den daglige ledelse også selv deltager i den daglige drift.

Du kommer til at have reference til Business Support Manager Lasse Jølf. 

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet omfatte:

  • Udvikle og implementere ny kvalitetsstrategi
  • Styrke kulturen i kvalitet og mindske kvalitetsomkostningerne
  • Udvikle og implementere kvalitetsværktøjer, processer samt metoder
  • Daglig ledelse og udvikling af medarbejderne
  • Sikre en hurtig beslutningsproces og feedback til kunderne
  • Indgå i den daglige drift
  • Overordnet ansvarlig for ISO-ledelsessystem
  • Overordnet ansvarlig for GDPR i hele organisationen
  • Overordnet ansvarlig for Sales Excellence (LEAN in Office)


Kvalifikationer:

  • Gerne teknisk uddannelse på et højere niveau
  • Erfaring med kvalitetsledelse – gerne med tekniske produkter
  • Gerne erfaring fra byggebranchen
  • Six Sigma erfaring f.eks. gennem Black Belt eller Green Belt certification
  • Erfaring med processer, dokumentation samt implementering heraf
  • Viden og erfaring med f.eks. ISO9001
  • Gerne erfaring med APQP og PPAP samt implementering heraf
  • Gode relationskompetencer, da stillingen kræver stort samarbejde med andre afdelinger
  • Skal kunne kommunikere på dansk og engelsk, både skriftligt og mundtligt. 

Personlige egenskaber:

Vi forventer at du er:  

  • Struktureret, systematisk og kan holde hovedet koldt
  • Vant til at være en team player, der er god til at samarbejde
  • God til at udvise gensidig tillid og respekt
  • En lyttende og vedholdende leder
  • Målrettet og har fokus på udvikling
  • Modstandsdygtig med en god gennemslagskraft
  • Tålmodig og har en humoristisk tilgang
  • Vant til at have kunden i centrum, kundeorienteret og serviceminded forståelse.


Vi tilbyder dig:

  • Et spændende job med mulighed for at arbejde med nogle af branchens bedste produkter
  • Et team af gode kolleger med en direkte omgangstone, hvor humoren er i højsædet
  • At arbejde i en brancheledende virksomhed
  • Gode løn og pensionsvilkår, sundhedsforsikring og andre personalegoder


Hvis du har nogle spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at rette henvendelse til enten Business Support Manager Lasse Jølf tlf. 2094 1188 eller HR-Manager Susanne Højbjerg tlf. 2010 9749.Send din ansøgning og CV senest 8. december 2019.

Send ansøgning