Team Lead Kundeservice – ASSA ABLOY Opening Solutions

    -     Har du en helt speciel kompetence inden for kundeservice?

    -     Kan du lede og gå foran med det gode eksempel?

    -     Er du en erfaren og empatisk leder?

….. så er du måske lige den vi søger?

Virksomheden: 

Historien om ASSA ABLOY Opening Solutions i Danmark starter helt tilbage i 1930. Her etablerede den visionære låsesmed Rudolf Koreska firmaet Ruko. I 1951 bliver Ruko købt af det svenske ASSA, som i 1994 fusionerer med finske ABLOY. 1. november 2018 skiftede Ruko A/S navn til ASSA ABLOY Opening Solutions Denmark A/S. 

Hos ASSA ABLOY Opening Solutions Denmark sælger vi mekaniske, elektromekaniske og elektroniske adgangsløsninger samt tilbehør, der balancerer form og funktion.

Vores kunder er både B2B og B2C.

Vi er i dag ca. 100 medarbejdere, der holder til på vores kontor i Herlev. I foråret 2020 flytter vi til nye lokaler i Ballerup.

Stillingen:

Vi søger en Team Lead, Kundeservice. Vi har en vision om at blive ”Best in Class”, og til dette har vi brug for en erfaren person, som sammen med afdelingen kan være med til at definere denne rejse og målet for vores fremtidige Kundeservice. Vi ønsker at få besat stillingen med en kollega, der har værktøjerne og erfaringen til udarbejdelse af processer og KPI’er, som vil være en naturlig del af denne udvikling.

Du kommer til at indgå i et team bestående af ca. 20 personer i alt, som servicerer vores kunder både pr. tlf., web-shop samt mail.

Vi har for nylig sammenlagt 2 kundeserviceafdelinger til én, og derfor vil en af dine større opgaver være at stå i spidsen for den nye Kundeservice.

Udover at drive den daglige ledelse er det vigtigt, at du også selv deltager i den daglige drift.

Du kommer til at have reference til Business Support Manager Lasse Jølf.

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet omfatte:

  • Daglig ledelse og udvikling af medarbejderne.

  • Sikre den optimale udnyttelse af ressourcer og kompetencer.

  • Indgå i den daglige drift.

  • Udvikle og implementere processer og KPI’er.

  • Udvikle og implementere værktøjer til mersalg.

  • Deltage i udviklingsarbejde omkring vores web-shop.

  • Input til udvikling af vores CRM.

Kvalifikationer:

  • Erfaring med ledelse af en kundeservice – gerne med tekniske produkter.

  • Gerne erfaring fra byggebranchen.

  • Gode relationskompetencer, da stillingen kræver stort samarbejde med andre afdelinger.

  • Skal kunne omsætte teori til praksis.

  • Skal kunne kommunikere på dansk og engelsk, både skriftligt og mundtligt.

Personlige egenskaber:

Vi forventer at du er: 

  • Struktureret, systematisk og kan holde hovedet koldt.

  • Vant til at være en team player, der er god til at samarbejde.

  • God til at udvise gensidig tillid og respekt.

  • En lyttende og vedholdende leder.

  • Målrettet og har fokus på udvikling.

  • Modstandsdygtig med en god gennemslagskraft.

  • Tålmodig og har en humoristisk tilgang.

  • Vant til at have kunden i centrum, kundeorienteret og serviceminded forståelse.

Vi tilbyder dig:

  • Et spændende job med mulighed for at arbejde med nogle af branchens bedste produkter.

  • Et team af gode kolleger med en direkte omgangstone, hvor humoren er i højsædet.

  • At arbejde i en brancheledende virksomhed.

  • Gode løn og pensionsvilkår, sundhedsforsikring og andre personalegoder

Hvis du har nogle spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at rette henvendelse til enten Business Support Manager Lasse Jølf tlf. 2094 1188 eller HR-Manager Susanne Højbjerg tlf. 2010 9749.

Send din ansøgning og CV senest 20. oktober 2019 via nedenstående formular. 

Send ansøgning